среда, 2 октября 2013 г.

Модуль 5

  Модуль 5 виявився для мене дуже цікавим. У мене з початку роботи в україно-польському проекті виникало бажання опублікувати опитувальник на блозі. Спасибі велике тьюторам за отримані знання.
  Під час виконання цього модуля я навчилася створювати форму опитувальника в сервісі Гугл Докс. Я змогла побудувати запитання різного роду опитування, тобто на вибір однієї відповіді, на вибір кількох відповідей, створення запитань у вигляді сітки та запитання множинного вибору. Я отримала велике задоволення від отриманої анкети в кінці виконання завдання.
Я навчилася розсилати анкету-опитувальник учасникам групи. Дуже вдячна всім, хто надав відповіді на мою анкету. Це для мене було дуже важливо.
  Підсумки опитування мають такий вигляд:
 Підсумки опитування
  Також я провела короткий swot-аналіз своїх бізнес-ідей, вказала сильні і слабкі сторони, в цьому мені допомогли знання з маркетингу. Обидві ідеї не мають аналогів серед електронної комерції в Україні, але за результатами опитування більшість респондентів підтримали ідею створення навчальних вебінарів. На даному етапі розвитку середньої освіти вони є найнеобхіднішими.
  На мою думку, я впоралася з поставленим завданням. Найважче мені було розібратися з настройками Гугл Докс, тобто вибрати мову (в моєму опитувальнику є російські слова), вибрати форму і написати вступну частину: при виконанні цих завдань я довго вагалася, чи я правильно вибираю потрібні вкладки. Створення запитань в опитувальнику було найлегшим завданням, я експериментувала різні форми запитань, поки не отримувала те що бажала.
Сервіс ГуглДокс надає повні можливості для створення опитувальника і проведення маркетингового дослідження серед потенційних споживачів.
  Для учнів найважче, я думаю, буде створити вступну частину опитувальника і правильно поставити запитання респонденту, щоб його можна було зрозуміти та провести swot-аналіз своїх бізнес ідей на папері. При наймні з такими труднощами я зіткнулася 4 роки назад при читанні факультативу з маркетингу у 10 класі. Труднощі технічного характеру, я думаю, у дітей не виникнуть, так як вони більш досконаліше володіють компютерною технікою і не бояться експериментувати на відміну від мене.
Форма ГуглДокс надає можливість переглянути відповіді у формі діаграм і краще розібратися з вибором бізнес-ідеї.
  Підсумовуючи всю роботу зроблену в Модулі 5, я злегкістю перенесла опитувальник створений у додатку word в форму ГуглДокс. Для більш досконалого володіння технікою створення опитувальників необхідно більше поекспериментувати з різними шаблонами та наповненням форми ГуглДокс. Скоріше створити опитувальник мені допомогли вміння складати різного роду запитання для кращого виявлення різних характеристик бізнес-ідеї. Swot-аналіз допоміг краще розібратися з можливостями та загрозами впровадження бізнес-ідей на даному етапі розвитку суспільства.
Бажаю всім успіхів у вдосконалення вмінь і навичок у створенні опитувальника!

Комментариев нет:

Отправить комментарий