понедельник, 7 октября 2013 г.

Модуль 6

   Сьогодні я нарешті закінчила виконувати Модуль 6. Я з упевненістю можу сказати, що я навчилася завантажувати в Гугл Докс документи Excel та Word, надавати спільний доступ, створювати посилання в щоденнику навчання. Також я навчилася створювати презентацію в сервісі Гугл Докс, надавати спільний доступ до неї та створювати посилання у своєму щоденнику навчання.
   Закінчивши Модуль 6, я навчилася виконувати завдання технічного характеру, але сьогодні вранці я зрозуміла чому ряд завдань з Е-посібника мені зараховано не повністю і така ж груба помилка буде і в учнів - після завантаження Е-посібника я не завжди зразу ж відкриваю свій профіль з Zip-файла, а завдання передбачені Модулями виконую, потім відкриваю профіль, зберігаю і... раніше виконані завдання кудись у мене зникають, але до цього дійшла тільки сьогодні. Тому нагадування про відкриття профілю після завантаження Е-посібника необхідно не тільки нагадувати постійно, але і включити до правил поводження в аудиторії під час проведення занять.
   Під час виконання Модуля мною були розраховані початкові витрати втілення бізнес-ідеї в життя, вони склали 1 329 280 грн. Враховуючи конкурентну ситуацію на ринку вебінарів в Україні середня ціна вебінару варіюється між 20 і 100 грн. за один вебінар. Середня ціна вебінару для школярів повинна складати від 25 до 50 грн. в залежності від тематики. Ціна вебінару залежатиме від наповнюваності груп, частоти проведення вебінарів, кількості вебінарів в день.
   Найцікавішими з цього Модуля були завдання творчого характеру, а саме вказати реальні початкові витрати. Використовуючи пошукові системи Інтернету, я намагалася найточніше розрахувати початкові витрати ведення бізнесу. При розробці маркетингової стратегії я використовувала перелік даних, особливо маркетингу, для слайдів реклама та бюджет реклами, який вже був підрахований. В цілому Модуль мені дуже сподобався, можливо тому, що я вже навчилася виконувати технічні завдання і досконало перечитувати інструкції, що до цього не дуже вже й хотілося, але прийшлося.

1 комментарий:

  1. Прочитала допис на блозі. Дуже грунтовний аналіз досягнень і недоліків. Майже із всім згодна. І дякую за допомогу!

    ОтветитьУдалить