понедельник, 7 октября 2013 г.

Модуль 7

   Ось і завершився останній Модуль! Він був найлегшим з усіх. Я навчилася критично оцінювати веб-сайти за формою 1, але форма 2 більш ординарніше оцінює статті веб-сайтів з різних позицій. Ця форма для групової роботи учнів є кращою. Також я виконала завдання на визначення типів пропаганди в рекламі. Завдання дуже цікаве і його можна використовувати в навчальному процесі при вивченні маркетингу в підприємництві.
   Розглянувши Український екологічний портал за формою 1, я можу з упевненістю сказати, що учнів необхідно навчати критичному оцінюванню веб-сайтів, тому що більшість інформації поданої в інтернеті є недостовірною і неперевіреною,  не має дат створення, а тим більше не вказується дата поведення заходу чи публікації статті. Учнів потрібно навчати фільтрувати інформацію отриману з Інтернету, підбирати необхідні джерела для використання у своїх доповідях чи рефератах, особливо необхідно надавати перелік веб-сайтів з офіційною статистикою, яку надають державні установи. Важливо навчати учнів характеризувати отриману інформацію з веб-сайтів, правильно робити на неї посилання.
   Чи планую я навчати учнів свого ліцею "основам підприємництва" за цим курсом? Так, звичайно. В рамках гурткової роботи передбачено вивчення підприємництва у цьому навчальному році. Даний курс є дуже пізначальним і повчальним для учнів моєї школи, тому я зрадістю приступлю до впровадження цього курсу в навчальний процес з листопада цього року.
   Також я реєструю програму для профільних класів з економіки, яка передбачає вивчення підприємництва за даною тематикою в 9 класі і розрахована на 70 годин.
   Завершуючи дистанційний курс, я з впевненістю можу сказати, що курс я освоїла на 9 балів за шкільною системою оцінювання, було дуже цікаво і повчально, я багато чому навчилася. Хотілося б щоб у такому форматі наша академія проводила курси підвищення кваліфікації, тоді б учні почувалися на уроках більш комфортніше і навчання для них було б в радість. Наше суспільство вже увійшло в інформаційну економіку і навчати потрібно за новими методиками. Йти потрібно в ногу з новими технологіями, а не затримувати процес розвитку нового покоління. "Живе слово вчителя" і надалі буде актуальним, якщо вчитель буде технічно зрілим як його учні.
   Особисто мені сподобалося навчання такого формату, хоча було обмаль часу, так як початок навчального року: турніри юних економістів, новий навчальний план, маса паперової непотрібної писанини, але серед цієї рутини я знайшла час щоб поринути в світ підприємництва та інформаційних технологій. Якщо у Вас будуть проводитися ще дистанційні курси такого формату я з радістю знову і знову пройду навчання.


Бажаю всім тьюторам здоров'я і натхнення, нових учнів та вчителів у дистанційних курсах!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий