понедельник, 30 сентября 2013 г.

Модуль 4

    Ось нарешті я закінчила Модуль 4. Вперше я зіткнулася з труднощами при завантаження онлайн сервісу Сассо, потім поки зрозуміла як в ньому працювати, що і як створюється. Карту знань будувати мені допомагав чоловік, а от з рейтинговою схемою я вже впоралася сама і мені дуже сподобалося працювати з цим сервісом.
    За рейтинговою схемою я обрала дві бізнес-ідеї:
  • навчальні вебінари для школярів;
  • електронна бібліотека навчальної та позакласної літератури.
   Для того щоб остаточно визначитися з бізнес-ідеєю необхідно провести опитування.
    Перед тим, як почати працювати з онлайн сервісом Сассо, перш за все необхідно досконало ознайомитися з інструкцією у додатку, це дуже важливо. Не потрібно боятися переміщувати блоки, прямі, копіювати їх, додавати нові, від цього залежить майбутнє ваших діаграм та схем.

Комментариев нет:

Отправить комментарий